Arkadaşlar Korkulacak hiçbir şey yok İnanın 3 dakikada bitiyor Anestezi almaya hiç gerek yok ama iyi bir doktor ve iyi bir hastane önemli diye düşünüyorum hemen ayağa kalktım evime geldim isterseniz biraz o zaman dinleyin dediler çok şükür gerek bile kalmadı keşke daha önce çektirseymişim Dün gece stresten uçuk çıktı resmen ama şu an boşuna stres yapmışım diyorum bunları size söylüyorum ki çektirecek olan arkadaşlara moral olsun diye sitresi yapmayın inşallah sonucunu alırız hepimiz🥰