Tugbacan 1kizannesi Bende ogrenemedim canim 16 haftalikken yarin randevum var insallah o zsman gorecegiz
hunilimom 1kizannesi 17+5 de öğrenmiştim bende canım göremeyebilir yanlış gormesinden şuan gorememesi iyi bekle bi dahaki kontrolünü
Akademisyenanne 1kizannesi biz devlette 12. Hafta ogrendik. Hatta doktor cikolata yiyin gelin oyle bakalim demisti. Oyle gordu
Nuur2001 15+1 de kendini gösteren minik bir kızım olucak inşallah. Devlette söylemediler özele gittim orda öğrendim
Ozican 1kizannesi devlet katiyen söylemiyor 14 haftalıkken öğrendim ben 20 haftalıkken devlette bişey için gittiğimde yalandan sordum bana diyor ki göremiyorum çocuk askere gidecek nerdeyse hala göremedim diyor 😬 devlet söylemiyor maalesef
hunilimom 1kizannesi anlıyorum canım sabır et biraz daha giderken de çikolata vişne suyu iç hemen gösterir ben öyle öğrendim
Sevda_aslan 1kizannesi ya ben özele gittim 13 haftalıktım bana kesin kız dedi ve hiç kız hissi yok hep içime erkek doğuyor 22 haftalıkkende başka özele gittim oda kıza bendiyor dedi ve ben dahada elin deyilim
2013__ilkay 1kizannesi 20 haftalığım hala öğrenemedik bacaklar kapalıydı minikkuşun özele gidiyorum pztsi detaylı ultrasona gireceğim inşallah öğreneceğiz