Kendi doktoruna güvenmelisin bence, varsa başka bi yöntemi onu uygulasın. Benim ilk hamileliğimde diş sıkıntım olmuştu çekmedi ama ufak bi delik açıp içerisine ilaç yerleştirip kapatmıştı doğuma kadar ağrı yaşamadım, doğum sonrası hemen gidip çektirmiştim.