Arkadaşlar merhaba doktor gülnur çiftçi ye gidiyorum 11 haftalik gebeyim hala aklimda supheler var gidip gitmemekle çok yoğun çünkü çok fazla ilgilenemiyor gibi.bir gün fatma çetin pelit e gitmiştik kiloma kadar ölçmüştü anlatmıştı sormadan herşeyi.gidenler varsa gülnur hanıma düşüncelerini yazabilir mi?