Mutlu_E Sol kasık gibi, karnımın hemencecik altı yani orda bir Ağrı var gece girdi bıçak saplanmış gibi ayağımı kaldırırken indirirken kasılıyormuş gibi 🤷🏻♀️ Bilmem anlatabildimmi 🤔 sizce kötü birşey mi ? 22+5 hamileyim 🌸
Busramerve Mutlu_E bende de o haftalarda idrar yolu enfeksiyonundan olmuştu. Sağlık ocağına gidip idrar tahlili yaptırın
Kbr_001 Mutlu_E bnde 16+3 haftamdayim ve bende de oluyor bazen tam dogrulamiyorm kasik agrimdan dolayi gecen hafta doktora gttim hersey normaldi 2 3 gundur kasiklarimda cok agri var
Mutlu_E Busramerve teşekkür ederim Çarşamba günü kontrolüm var inş geçer geçmezse sağlık Ocağına giderim inş 🌸
eslemimm58 Benimde öyleydi hatta ağlama derecesine geldim acıdan doktora dedim rahmin kasılıyor dedi magnezyum verdi şimdi azaldı çok olmuyor