gulsum1214 Bende alttan baktırmak istemediğim için 6+3 iken gittiğimde karından sadece kesesini gördüm, 8+3 iken de kalp atışlarını duyduk, 2 saniye ya dinletti ya dinletmedi doktorumuz. Şimdi 12 haftalık olduk Bile 😍
Minikmucizeee Bende 5+4te kese gördük onumuzdeki hafta kalp atisi icin gitcem suan 6+4 olduk bakalim insallah duyarız 🙏
Kbra7777 Ben 7+3 haftalık adete göre ultrasonda 6+3 gözüküyor bugün bebeği gördük kalp atışı haftaya inşallah