Ateşim yok çok şükür 2 gündür gribim aşırı halsizlik burun akıntısı ve baş ağrısı var nefes alamıyorum üstelik çalışıyorum tanıdık eczacıya sordum ilaç kullanma kesinlikle bol bol limonlu sıcak su iç dedi bende şimdi öyle yapıyorum ama korkuyorum bebeğime zararı olur mu 15 haftalığım :(