Eaa_00 Bu konunun sonu yok canım, kimseye sorarak da karar veremezsin. Çünkü normal doğumu da sezeryanı da destekleyenler var. En doğru kararı kendi psikolojine, bünyene, doktoruna, korkularına göre verirsin. Ben şahsen normal doğumu aklımdan bile geçirmedim, çünkü hem korkuyorum hem de zaten sonradan zorunlu sezeryana dönüştü. İkisinin de dezavantajları ve avantajları var ama şunu da bil ki normal doğum da çok masum ve kolay değil, sezeryan yapınca da eksik Ya da kötü anne olmuyorsun ;))