Kızlar merhaba doğuma daha çok var fakat artık nir doktor bulmam gerekiyor 🙈 Özel mi devlet mi sorularından sıkıldım Sultanbeyli de oturuyorum Saygı Hastanesine gittim daha önce pelin hocayı çok önerdiler Birde Ümraniye Eğitim Araştırma Kadın Doğum hastanesini çok kararsızım benm gibi olan varmı 😀