Rabia83 Merhabalar Kocaeli akademi hastanesine gidiyorum.. ikili testlerin fiyatı konusunda yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻 Hastanelerin hepsini aradım buraya gelip fiyat öğrenebilirsiniz diyorlar biz de hazırlık gitmek adına önden bilmek istiyoruz haliyle
Rabia83 Ozican benim dr belki yönlendirir ya genelde düşünüyor öyle şeyleri inşallah sağlıkla alalım bebecikler kucağımıza ☺️
Rabia83 Asyagizem çok uygunmuş ya sizin ben de sordum kaç hastaneye devlet sırrı gibi söylemiyorlar 😆
Rabia83 Bebisveannesi o fiyatlarda olursa sıkıntı Yok canım ya sen ne zaman yaptırdın şimdi kaç haftalıksın
SulenurK2858 Git devlet hastanesinde yaptır bedava,benim doktorum özel hastanede ama bana ikili resti git devlette yaptır boşuna para verme dedi
Asyagizem Rabia83 devlttte yaptırın bence . İkili tarama üçlü dörtlü şeker yüklemesi kan uyuşmazlığı iğnesi Vs hepsinin devlette yaptırınnnnn . Özel gerçekten sacmalamış bu yıl
Rabia83 Clbi öyleyse iyi ya bi daha başka yere git gel yapmam en azından işten sürekli izin almayı hiç sevmiyorum ya
Clbi Rabia83 şeker yüklemesine biraz pahalı demişlerdi 250 civarı. Daha benim o vakit gelmedi ama . Ben Umuttepe’ye gidiyorum. Doktor arayışımda akademiye de gitmiştim
Rabia83 Clbi ben de akademi de Nuri bey e gidiyorum canım ilgisinden çok memnunun Umuttepe zor oluyo mu sana
Clbi Rabia83 ben Prof aydın beye gidiyorum .daha önceki gebeliğimde böbrek sıkıntım vardı stent takılmıştı. O yüzden burayı tercih ettim. Doğumum da burada olacak inşallah. Eşimle gidiyorum sıkıntı yaşamıyorum
Atlasinannesi Rabia83 70 e yaptım ben ama doktor yapma psikolojini boşuna bozma kesin sonuc vermiyor o testler dedi ama sen bilirsin canim
Rabia83 Atlasinannesi benim de dr um aslında pek sevmez test yapılmasını ama bi dahaki sefere ikiliye bakarız dedi ben de ses etmedim haftaya alıcam bakalım randevuyu 13. Haftaya girmiş olucaz bakalım ne yapacak