kampfsch Ilk hamileligim bos gebelikti simdi tekrar hamileyim ve degerlerim yuksek ama doktor ultrosanda bakmadi 4 haftalik şuanda bebek yoksa anlasilir degil mi bu haftada
Sumeyye_g kampfsch 4 haftalarda anca kese görebilirsiniz sadece bekleyin kan değeriniz normalse bebek 6.7.8 haftada görünüyor dua edin sabredin inşallah güzel sonuç alırsınız
Htcglgnaksy kampfsch hiç korkma canım benimde öyle olmuştu ilk gebeliğim boştu. Kürtajdan 1 hafta sonra mucize gibi hamile kalmışım ilk ilişkide. Şuan 10+4 👶🥰 sabırla bekleyin 💕🙏😊
Sevdaoyku kampfsch benim kesem bile gözükmedi 4 haftalikken az bekle bence bende cok sabirsizlanmistim ama indallah gorurusunuz
Eeeeeeee kampfsch içini ferah tut canım bende tam 1 sene önce bugün boş keseden kürtaj oldum şimdi 36+5 haftalığız. Ama bende kalp atışını duyana kadar stres yaptım güzel düşün güzel olsun 🙏🏻
kampfsch Sumeyye_g insallah ya korkuyorum tekrar aynisi olcak diye . Ilkinde 1500 e kadar yukselmisti degerim sonra düsmustü simdi 2458 lerde falan degerimi görünce mutlu oldum insallah olur 🙏 cok tesekkur ederim 😊
Tazeanne54 kampfsch boş gebelik değildir Allah'ın izniyle 🤲 değerlerin yüksek canım biraz sabır yakında görürsünüz bebişi
sevgitekes kampfsch bende ilk boş gebelik yaşadım diğeri sağlıklı şükür tekrarlar diye çok korkmustum sata göre 7+2 de ultrasyond 6+2 de duymuştuk kalp atışını 5+3 te keseyi gördük iki hafta bekledim
kampfsch Htcglgnaksy benim kurtajimdan 8 ay gecti ve suanda nasil hamile olduguma inamamdim planlamadik falan bi baktim hamilesin dedi doktor 😊 insallah suprz yapar kalbini bize duydurur 🙏😊
kampfsch Suanda banada 5 haftalik dedi kesen var dedi 2 hafta sonra gel dedi moralim bozuldu istemsizce yani 😕cnkü dgerindede byle deyip gitdigimde olmadigini ogrendik simdide aynisini yasiycam dye cok korkuyorum yaa sevgitekes
Htcglgnaksy kampfsch siz 8 aya inanamamışsınız ben 1 hafta sonra kalmışım doktor şaşkınlıklar içerisindeydi. İnşallah duyurur hiçbişi olmaz içini ferah tut
kampfsch Htcglgnaksy insallah canım yaa . Banada doktor dedi kanallarin acik oldugu icin kurtajdan sonra drek kalirsin dikkat et vucudunu topla dedi bn biraz fazla bekledim 8 ay gecti 🤣
Irem09 Benimde aynı oldu ilk gebeligimde simdi ise 25 haftalık hamileyim aynısı olucak diye bisey yok içini ferah tut 🤗
kampfsch Eeeeeeee insallah canim yaa bnimde seninki gibi olurda yaptigim panigin bos oldugunu anlarim 🙏