Reglime 5-6 gun var daha ve ben erken testlerden yaptim son uc gunde 3 tane.
1.ilk basta tek cizgi sonra ikinci hafif belli oldu ama bes dakika sonra yok oldu kendiliğinden. Emin olmak icin ikinci test yaptim oda sorunlu cikti sanirim 5-10 dakika hic bir cizgi gostermedi ekranda hic bir belirti yoktu sonra 5-10 dakika sonra negativ cizgi cikti. Bugünden iyi bir markaninkini aldim o negativ gosterdi direk. Ama benim karnimda sertlik sonra geri yumuşaklik gerilmeler felan oluyor aksamlari ve sabah kalktigimda. Testede güvenim Kalmadi artik acaba erken test yerine normalmi alsam ama reglime 5-6 gun var.