Arapkizi ama gerçekten çok ilgili bi doktor. Dudaklarını göremedi diye kaç dk görmeye uğraştı. Herşeyiyle tek tek ilgilendi. 4D fotograflar çekti verdi. Bütün ultrasonun cd sini verdi. Ve bence radyologa yaptırmayın. Doktorum özellikle perintalog istedi. Bu doktorların alanı bu. Bi kere yaptıracaksınız bu ultrasonu bence gerçekten ilgili birine yaptırın :) nacizane tavsiyem