Ben de kullandım hemde 9 haftalıkken enfeksiyon. Bebeğe daha büyük tehlike o yüzden doktorun verdiyse kesinlikle onu dinlemelisin yanda bunların bitkisel olanları var onları sorsaydın belki verirdi ama baya yüksekse belki bu şekilde geçmesi tek çaredir diye vermiş olabilir bence geçmiş olsun