39+3 bizde bekliyoruz bel agrim var fakat nst ye baglaniyorum henuz artis yok cok sabirsizim ilk doktorum 38 de muayne edip catimin dar oldugunu ve beni günümden once sezeryana alacagini soyledi korktum baska bir doktora gttim oda aman aman normal olursun demiyorum ama agri ve sancinin gelmesini bekleyecegiz dedi bebegim su an 3700 ve sali gunu 40 haftayi tamamliyoruz iyice agirlastim doguracak gbi hissediyorum ama henuz tik yok