esra1907 canım çok normal nefesinde değişiklik hissetmen nefes almanı kolaylaştıran diyafram kasına bir baskı var o yüzden daha kısıtlı gibi geliyor karın nefesi yerine gögüs nefesi almak daha rahat gelecektir. Ayrıca arada mutlaka nefes egzersizleri de öneririm