Saat 2 gıbı gırdm her bebek gibi arkası dönüktü bişeler ye gel dedi çikolatayla aram pek iyi degl az bişe yedim artk tost sekerli cay neyse girdm yine dönmedi dr karnımı falan salladı hatta eller hep yuzunde cok sıkur hersey normal dedi ama cok stres oldm ya bişe derse ya olumsz bişe varsa diye ne zormus ya Allah kimseye acı keder göstermesin hayırlısıyla kucagımıza alalım yavrularımızı insallah
-