Topalpirecik teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin doğum olayında bir gelişme oldu mu? Delisi olduğumuz teknoloji beş ayda bebek gelişimini tamamlamaya yetiyor mu?Ne yani teknolojiden faydalanamadığı için tarlada evinde doğuran insanlardan senin daha mı çok aklın var? Bundan 1000 sene önce doğum neysa hala da o fiziksel gerçekleşiminde bir yenisi mi var bunun?Ne kadar seviyesizce bir yaklaşım.Dini her şeyi alet etmeye,din hakkında bu kadar rahat ve geniş yorum yapmaya ne kadar alışmışız, Hz.Meryem gibi bir doğum mucizesinden bahsederken bu kadar laçkalaşmak kimin bir örümcek kadar bile beyni olmadığını ispat ediyor bence.