Ozican bu konuda cok fikir veren oldu bazısı sallansin bazısı sallanmasin dedi hani bebegin dogasinda var sallamak . Ama bebegi her an her yerde sallaayarak uyutmak pek mümkün olmuyor. Uzmanlar sallanmasin diyor ondan kasıtları da eski usül hani carsafin arasina alip bebek ağladığında hunharca sallamak ya da bebek durmadiginda uykusu var kesin detup ayağa alip hunhraca sallamak. Bunlar bebeğin beynini sarsıyor zaten bir sure beyinleri hâlâ su nerdeyse. Hani ben o yuzden kendimce sallanan istemedim. Neye alsiirsa öyle gider. 😍☺