Aynı hissediyorum desem 🥺 deliksiz uyuyan bi insandım , hamile olduğumdan beri 14+4 deyiz sürekli gece uyanıyorum lavabo , mide bulantısı vs. Bugün de karnım geriliyo hissi vardı sürekli çok tuaf hissediyorum hormonlardan herhalde ☺️ Bi an önce bitsin bebeğime sağlıkla kavusayım istiyorum. İnş hepimiz kavusuruz 🙏