Selcangzlts Merhabalar geçen yatakta yapşırırken kasığımda bir anda kasılama acıma hissettim sizlerdede öyle olan var mı bi problem olur mu yardımcı olur musunuz
Konul_Nilay Selcangzlts evet Nen dışarı hapşırırken böle sesli olmuyo.yavaş içime doğruhafşırdım.kasığımda acayıp ancı olmuşdu
Modies Selcangzlts merhabalar 9-10 haftadan beri oluyor. 37+3 teyim bu sabah yine oldu. Of tariflenemez bir acı. Kramp gibi
Sumeyye_g Selcangzlts Bende yemi hamileyim benimde öyle oluyor kasıklarıma bişey batıyor gibi hapşuruğu tutmak tabi daha zarar dinlencez bol bol
Melikemsluu Ben yan yatarken hapşırınca öyle oldu çok canım yandı artık hapşırma isteğim gelince hemen düz yatıp dizlerimi katlayıp hapşırıyorum canım acımıyor artık
Kfkf Selcangzlts benim ikm haftalarda sürekli adet sancısı gibi agrım oldu hatya öksürğrken hapsururken o kadar şiddetlı oluyordu ki gozumden yas gelıyodu bıcak saplanıyo gibi kanamam olmadıgı için hiç korkmadım
Selcangzlts Teşekkür ederim cevaplarınız için tek benim olmuyormuş demek ilk hamilelik olduğu için korkuyorum tabi böyle durumlarda
gozdeteacher Selcangzlts 20. haftam bitti bugün. Bende de oluyor hem hapşırırken hem öksürürken. Kısa süreli bi kasılma bikaç saniye hissedilip düzeliyor.
yasegazi Selcangzlts ahh ahh ağladığımı biliyorum acıdan😞 artık kalkarak ve kasığımı bastırarak hapşırıyorum en aza indiriyor
Leraanes Benımde oluyor hatta en son bugun oldu demekkı yalnız degılmısım bende merak ediyordum tedırgın oluyordum