Sümük gibi bi akıntım oldu bu nişan mı oluyor beş dk bir sancım oluyor belime kadar atıyor ben ilçede oturuyorum devlet hastanesinde sadece iki hemşire var nst de sancı çıktı ama açılmam hayla bir haftadır 2 cm pazartesi günü doktor geliyor diyarbakıra gönderdiler dedim Saba h olsun daha iyi olur bunların sebebi gerçek doğum mu 38 h.f daha