Kocaturk İyi geceler bnde 35+3 gebeyim ama rahmimde asırı derecede agrı var sanki kemiğim hareket ettikce ayrılıyo gibi yatarken kalkarken aglatıcak kadar agrıyo bazen böyle olan tek ben miyim ?
Kullanicianne Kocaturk bende suanda 32 haftalik oldum ama sabahlari yataktan kalkarken rahim üst kısmı o kadar ayrıyo sadece sabahlari oluyo ama neden acabaa
Tugcek Bende de keskinlikle aynı 35+3 aynıyız senınle hatta bende başlık açmıştımmm o kadar agrım oluyorkı yatarken sağdan sola dönenmiyorum yürüyemiyorummmm
Kocaturk Tugcek benimde aynı şekilde yürüyemiyorum yatarken eşim yardımcı oluyor doğsun diye dua ediyorm artık dayanılcak gbi değil
Kocaturk Kullanicianne hareketsizliğe baglı olabilir canım seninki benim 35 haftamda başlamıstı dayanılmaz bi hal almaya başladı