Çok teşekkür ederim😊 çok umutlanmaktan istemıyorum şubat ayında boş kese nedenıyle kürtaj yaptım çok üzüldüm vede oyandan bu yana kan teslerım 0 dan yukarı çıkmazdı eczane testım aşırı silikti nerdeyse hiç yoktu kan tetıde böyle çıkınca acaba geç döllenmemi dıyorum çunku yumurtlamam adetımden 5 6 gun önceydı vede adette olmadım