2 aydır ovulasyon testi yapıyorum. Adet bittikten sonra 12.gun yumurtlama oluyor. Bu ay yine yaptım ama adet bittikten 4 gün sonra yumurtlama gösterdi yani pozitif çıktı. Ertesi gün bida yaptım yine pozitif. Bida yaptım yine pozitif. Gebelik mi var acaba anlamadım. Ovulasyon testlerinde gebelik çıkabilir diyolar. Kafam karıştı. Kesin sonuç için kan verdim bekliyorum. 3 gün sonra sonuclarimi alcam. Sizin fikriniz ne..?