Dilarajovanova kendim için külotlu canbebe koymuştum çok rahat oldu, onun dışında gecelik bol bol koyun derim annenin kıyafet değiştirmeye çok ihtiyacı oluyor terleme, kanama vs nedenlerle. En az 3 tane koysaniz iyi olur. Erken doğum riski varsa bebek bezini şimdiden almayın derim onun dışında bebeğe de 4 tane takım koymuştum ben ama bebeğime giydirmek kısmet olmadi o yüzden bebek çantasıyla ilgili yorum yapamayacağım 😊 Bir de ne olur ne olmaz elektronik pompa edinin derim erken doğumlarda hayat kurtarıcı çok önemli