Selam kızlar bu gün doktora gittim 37+1 im bu zamana kadar hep normal dedi ama muaynede normal olamaz dedi rahmim cok gerideymis ve kemik egimliymis biraz üzüldüm ama her iste bir hayır vardır diyorum simdi cok heycanlıyım günler nasıl gecicek bilmiyorum dualarınızı eksik etmeyinn 🙏🏻🙏🏻