Hnfvndk Dogum sancısı oldugunu anlamak ıcın belın ıkı tarafıda mı agrır. Tek taraf agrıyınca belırtı olmuyo mu yanı merak ettım. Bugun hep mıdem bulandı karnım agrıdı. Zaten hep kasılıyo hanımefendı. Belımde agrıyınca merak ettım