Birkedibirbebek sancı daha düzenli olan belden kasıklara vuran adet ağrısı gibi olanmış şu an bende olmadığı için tam da tarif edemiyorum doktorumda burda değilmiş en azından o gelmeden doğum olsun da istemiyorum ama bebiş dinler mi bilmiyorum ben de tedirginim sen de haftandan dolayı öylesin sanırsam ama dert etme belli bir kiloyu aştıysa sıkıntı olmaz kasılma bende de oluyor ara ara karnım ağrıyor hiç sancım yok ama pztsiyi bekliyorum bende 38 im şu an 37+6 da geldi benim nişanım doktor 2-3 güne de gelebilir 2-3 haftaya da dedi sancılarını takip et sıklaşınca haber ver dedi net bir şey diyemiyor kimse.