Esesen Asli1716 sonamar diye ultrason merkezi var canım fsm bulvarında 250 miydi neydi. Fotoğraf rapor her şeyi verdiler. Yüzün göstermezse bebek tekrar çekim için gidebiliyorsun fotoğraf için. Sonuçları doktoruma watsaptan attım sonra da tekrar randevumda sonuçları tekrar gösterdim
Celins_ Asli1716 evet çok memnun kaldik. Zafer bey çok ilgili sıcak kanlı bebeğimizin yüzünü net cekebilmek için epey uğraştı. Her yerine ayrıntılı bakıp anlattı. Rapor, yüzünün renkli çıktısını ve cd içinde bebeğimizin tüm fotoğraflarını teslim etti bize.
gnctrksv Tomokay 350₺ idi veee bizimle sırf bizim nazlıcık yüzünü saklıyor diyor 2saate yakın ilgilendiler 🥰
obanu merhaba dr.mehmet özer var fsm de ultramed diye biyer çok ilgili ve 380 tl vermiştim dr.um önermişti bütün gebeliklerimde ona gittim bebegin kalp ekosu yönünden tek incelemesini bir tek orası yapıyormuş renkli ve hatta bebeğin yüzünü güzel gösterirse modelini bile basabiliyorlar umarım yardımcı olur