Biz de 32.haftadayız kızımla ❤️ çok şükür ilk 3 ay sadece 2 kere sabah istifra ettim ve bulantım olmadı hic, sonrasında da ne bir ağrı, sancı, ödem, uykusuzluk, mide yanması çooook şükür hiçbirini yaşamadım, tekmeleri yumrukları olmasa bazen unutuyorum bile hamile olduğumu 😂 4 kilo aldığım için ağırlık yok vücüdumda karnım da şiş değil daha 5 aylık gibiyim ondan olabilir 😂 geceleri hele deliksiz uyuyorum maşallah deyin son 8 haftam da boyle güzel gecsin 😂