gunesveguney Kızlar selam, yaklaşık 2 aydır yumurta gelişimi için inofolic combi kullanıyorum pco var.ovülasyon testiyle yumurtlamayı yakalayamadım ama düzenli ilişki oldu ve testi yapmayı bıraktığım günlerde belki yumurtlama olmuştur diye ümit ediyorum :( Bugün regli günümdü olmadım 2 gün öncede 2 gün kasık batması yaşadım başka bi belirti yok bugün dayanamadım hem gebelik hem yumurtlama testi yaptım. https://i.hizliresim.com/4pzj10.jpg bu ovülasyon testim hep silik çıkmıştı bugün regli günüm ve böyle çıktı
Tugce1803 gunesveguney Bu gebelik testine defalarca güvenmeyin dedim maalesef ikisi de negatif başka marka gebelik testi deneyin
gunesveguney Yukardaki ovulasyon testiydi bufun yaptogom buda https://i.hizliresim.com/jq6gyJ.jpg gebelik testi, bi ihtimal var mi acaba :(
Canan_seckin gunesveguney gebelik testi yaptığın test fazla kaliteli değil erken gebelik testi al bide onunla yap. Veya yarın sabah sağlık ocağına git kan ver. Hayırlısı olsun
Ezgi_3434 Merhaba benimde silik çıkmıştı kasık ağrısıyla regl olucam sandım ama yinede bir his işte test böyle çıktı sonra kan testi yaptırdım beta hcg değerim yüksek çıktı şuan 11+3 üm 😊bence bi kan testi yaptırın
gunesveguney Tugce1803 bu marka gebelik testine mi yoksa genel olarak gebelik testlerine mi guvenmeyin diyorsunuz
gunesveguney Ovulasyon testini de reglim bittikten sonra 10. Gunden itibaren yaptim 15 gun boyunca hep 2. Cizgi silikti koyu yakalayamadim :( sonra biraktim 4 gun felan yapmadim dun regli gunumdu olmadim tekrar yaptim yumurtlama testini yine 2. Cizgi boyle 🙄