37+1 haftayım bugün kaşığımda şiddetli ağrı hissettim yani yürürken özellikle ama sancı gibi mi anlayamıyorum yani sürekli bir agrı var adım icin ayagımı kaldırdığımda agrı giriyor. Ama yatarken bir agrı hissetmiyorum. Ayrıca ayaktayken asagıda bir baskı hissediyorum. Sizde durumlar nasıl. Doğum belirtisi mi bu acaba🥺🤲🏻