MerveOzdmr Hanımlar merhaba 4 hafta oldu gebeliğim ama kasıklarım ve belim ağrıyor. İlk bebeğimde düşüğüm oldu şimdi korkuyorum. Henüz doktora da gitmedim
dseyma 7+4teyim bel ağrım 2 gündür arttı. Kasık ağrıları en başından beri bende de olmuştu, adet ağrıları gibi 🙁
Haticeee dseyma dikkat edin dnlenin bol bol kendinizi yormayın ben kendimi çok yormuştum ayakta fazlaca durdum akşamına belime ağrı girdi sabaha kanamam oldu yorgunluk çok önemli bu dönemde bol bol su içip ayaklarınızı yükseltip dinlenin çokca
MerveOzdmr Haticeee teşekkür ederim hatice hanım ilk gebeliğimde 8 haftalık ex fetüs oldu vakum sistemiyle aldılar. Üzerinden 6 ay geçti şimdi 4 haftalık ama henüz doktora gitmedim açıkcası tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum.😔