SulenurK2858 Merhabalar 15+6yım yemek yiyesim gelmiyor sadece ekmek arası tost vb.şeyler yiyesim var ama sürekli öyle şeyler de yemek istemiyorum 1ay önce doktora gittim 2kilo vermişim bebeğimin etkilenmesinden korkuyorum 🙄
Duygu19031903 SulenurK2858 brnde aynı hiçbisey yemek istemiyorum bence sıcaklardan düzelir ama biraz zorlayın
3boysmom SulenurK2858 tam 7 kilo vermistim. Sadece tuzlu cubukla gecirdim 4 ayi. Sonrasinda bulantilarim gecti koku hassasiyetim hala benle. Hala herseyi yiyemiyorum ama buna da sukur ki kilo alabiliyorum. Doktorum sen kilo versende cocugun iyi senin vucudunda ki stoktan beslenir demisti. 21+4 um ve cok sukur hersey yolunda. Umarim en kisa surede duzelirsin canim🙏
SulenurK2858 Duygu19031903 bence ondan değil ya çok düzensiz yiyorum kilo veriyorum yemek yiyorum hemen bi tabakta doyuyorum
SulenurK2858 Duygu19031903 yani o gün sadece 1tabak çorba içiyorum acıkırsam akşamları ekmek arası yapıyorum arada ama Ana yemek yemeyi çok özledim
SulenurK2858 Duygu19031903 bilmiyorum kendime kızıyorum artık ama Benim elimde olan birşey değil ki 😔