El_mu aynı seyi bende farkettim canım elbette soranın da kötü niyetli olduğunu sanmıyorum ama bi yakınımız var doktor önce kıza benziyor dedi gelin hanım evdekilere durun bakalım sadece benziyo dedi kesin bişey yok diye nutuk çekti ikinci kontrol de doktor yine kız dedi inanmadı farklı bi doktora muayene oldu artık en son gittiği doktor yüzde yüz kız demiş yani ikiside evlat neden bu kabullenmemek? Benimkinin cinsiyeti belli değil ama ikiside başım gözüm üstüne hayırlı evlat versin Rabbim ❤️🙏