BurcuMasal Kadriye-melek1 Ben boyattım 6.aydan sonra beyazlarım olduğu için ama açık alanda olmasına,solumamaya dikkat ettim kimi doktor sakıncalı diyor kimi sorun olmaz diyor bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem doktorunuza danışın bence 😊
Ezgi1989 Kadriye-melek1 cnm benm son ayım doktora sordum hatta siyaha boyuyorm hint kınası alayim dedim oda ben izin vermiyorm ama sen yapacaksan ne diyim dedi saç diplerine boya sürüldüğü için minnoşları etkiliyormuş köklerden de besin alıyorlar ya öle dedi bende boyamadım
Merio 27 haftalık hamileyim bugün saçlarımı boyattım. Evet doktorların bazıları yasaklıyor ama açıkçası ferah bi ortamda olduğu için ben sıkıntı hissetmedim. Biraz rahatlık meselesi sanırım😂
duyguuuuuu41 benim arkadasim her ay dip boyasi yapiyor hemde sarı renk . ben son ayima kadar hic boyamadım ama suan 40 hafta oldum bugun boyadim insallah bi zarari olmaz doktorum ilk 3 ay riskli sonrasinda boyayabilirsin demişti
sevval55 17 haftalıgım sormadım doktoruma ama boyamayı dusunuyorum böyle çok çirkin hissediyorum cunku kulağıma kadar geldi🙄 solumamaya dikkat edicem
Rabiakoc Kadriye-melek1 Bende boyatacaktım fakat boyanın içindeki kimyasallar deriden kana kandan bebeğe geçiyor diye okudum bir yerde. Cesaret edemedim. Kuaförler de bide salon içerisinde kimyasal kokusu felan hiç gerek yok bence canım sende boyatma derim ben