38+4 bnmde bebek 2-3 hafta önce pozisyonunu almış inş bi sorun olmaz da normal olur şuan herşey normal gözüküyor. doktor bu hafta içi doqurursun dedi inş qelsin artik ya. bide bnm kasiklarimda arada karnımda aqri oluyor bazen çok kotu aqriyor kasiklarim