Yorumları okuyunca çok şaşırdım çünkü bende 27. haftamdayım ve 2 gündür bebeğimin hareketleri çok azaldı. Yurtdışındayım, doktora hemen gidemiyorsunuz ve çok kafama takıldı. Gün içinde ufak tefek birşeyler oluyor ama eskiden bariz bir şekilde tekmelerdi. Umarım korkmamı gerektiren bir durum yoktur 🙏🏻