Lamelif 38+0 olduk hareketleri baya azaldı bebeğimin. Ve ben rahat hissediyorum kendimi karnım eskisi gibi rahatsız etmiyor Pazartesi sezaryenım hareket azlığı normal mi bu haftada??
bilnazo68o Lamelif valla bendede tam tersi. Okadar hareketliki hic azalma olmadi masallah. 38 olduk. Bizde.surekli kasiliyo duramiyorm nerdeyse