Merhaba hanımlar. 37+1 deyim. Doktorun takibi ile de 1 hafta büyük çıkıyor ultrasonda. Bugün bebeğim aşırı hareketli ayakları bildiğiniz hep yukarıda ve vajinama doğru aşırı baskı uyguluyor,sanki kendini ittiriyor 🤷♀️ Lavaboya her an nişanım gelecek,suyum gelecek diye paranoyak bir şekilde gidiyorum 🤦♀️ Doğum yapmış annelere özellikle sorum doğuma sizde de böyle oldu mu?