Oglusannesii Deletedmom3 tamam da sorum yorum yapan herkese hangi doğum acilden giriş yapılmazki herkes sancısı olup gidiyoe hepsi acillik değilmi zaten
Deletedmom3 Ozgehasan bi ara haberlerde acil dogumlarda özellerden para alinmayacak gibi bir soylem vardi da
Ceyda28 Acilden girişlerde ilk 6 saat içinde yapılan doğumlardan normal ücretin tamamı değil ama belli bir kısmı alınıyor aslında alınmaması gerekiyor bunun içinde hastaneden detaylı fatura isteyip sgk ya gidip şikayette bulunabiliyorsunuz
butterfly4 @Deletedmom3 acilden giriş yapıldığında kesinlikle para alınmaması gerektiğini biliyorum, ama tabi her hastane uyguluyormu yasaları bilmiyorum
Deletedmom3 butterfly4 dogumdan para alinmiyor ama odalardan dogum parasini cikariyolar diye biliyorum
Deletedmom3 Oglusannesii gunu belli sezaryenler oluyor canim onlar haric ama boyle bi durum var bende yapanlar aydinlatsin diye sordum 😊
Oglusannesii Deletedmom3 yani sezeryan dışında normal doğuran herkesin bilmesi gerekir o zaman ilk defa duydum yani sanmıyorum ben
Ceyda28 Oglusannesii tatlım bak şimdi gittiğin belli bir özel hastane varsa misal doğum için oraya acilden giriş yapan sen olsanda veya devlete giden herhangi biri özele acilden giriş yapsada belli bir ücret kesin alıyorlar kii alınmaması gerekiyor böyle bir hakkımız var ama yokmuş gibi davranıyorlar bunun içinde hastaneden çıkışta detaylı fatura isteyip (bunun için diretmeniz gerekiyor vede parayı faturayı almadan Ödememeniz gerekiyor) sgk ya şikayette bulunup paranızın belli bir kısmını geri alabiliyorsunuz 1.
Oglusannesii Ceyda28 işte bende diyorumki böyle bişey olsa herkes yapar diğer özel hastaneleri bilmem dediğiniz doğrudur çünkü fahiş fiyatlı doğumlar var ama sgk ile anlaşması olmayan hastanelerde yapılamaz ben kızılaya gidiyorum yapılan her işleme iki tane fatura veriyolar zaten 🤷🏻♀️
Ceyda28 Oglusannesii herkesin bilgisi yok sıkıntı ordan başlıyor zaten ben sgkyı arayıp haklarımı sordum onlar söyledi çoğu özel hastanenin sgk ile anlaşması var bazılarının yok olmayanlar istediği ücreti alabiliyor gerçi olanlarda alıyor ama bizler haklarımızı savunursak geri alabiliyormuşuz paramızı