Kuru cildiniz ve vücudunuz hatta çatlaklarınız için doa kozmetik internet sitesinden shea yağı alın. Aylardır yüzüme başka hiçbir şey sürmedim. Yine doa kozmetiğin sülfatsız yüz yıkama jeliyle birlikte kullanıyorum. Cildim bebiş gibi oldu. Yine aynı markanın şampuanlarını kullanıyorum. Tamamen doğal ve temiz içerikli. Zaten ürünlerin altında kullanıcı yorumları var görürsünüz. Bu zamana kadar kozmetik şampuanlara,nemlendiricilere boşuna paralar dökmüşüm. Hem uygun fiyatlı hem de gerçekten doğal kaliteli ürünler kullanıyorum şimdi. Ay reklam gibi oldu ama gerçekten çok memnunum 🤣 Örneğin ensemde,saç derimde ve yüzümde ciddi egzama vardı. Sokağa çıkamıyordum resmen top sakal bırakmışım gibi duruyordu yüzümdeki egzama. Şu an eser yok ya. Ben çok ürün deneyip sonuç alamadığım için yardımcı olmak isterim böyle cilt problemleri yaşayanlara 🤷🏻♀️