Ummahan43 Bu sabah nisanım geldi şimdide hafiften ağrılarım var 38+6 dayım sizin nisandan kaç gün sonra geldi bebek?
titebouille [bilinmeyen] ben 37+2 yim 3 gün öne çok az pembe kanamam oldu. Nişan diyorlar ama ben tereddüt ediyorum. Sizinki nasıldı ?