Ozkus merhabalar size bıseler sormak ıstıyırum 🥰 doktorumuz aynı bende 18haftalıgım. 20. Haftada detaylı ultrason bakacaz dedı soramadım fıyatunı sız yaptrdınız mı yada kaca yptedınız ? Bende zıyapsa bayram beye gıdıyorum ewım arabayla 7 -8 dk o yızden . Acaba baska yeremı yonlendırcek kendımı bakacak fıyatını nedır bılıyorsanız benımle paylasırmısjnız 💕