Dilekertn şimdi bak durum şu, bebeğin kalp atışları 160 civarında olmalı daha üstündeyse bebekte taşikardi (çarpıntı) var olarak kabul ediyorlar 190-200 gibi yüksekse Allah korusun bebekte kalp yetmezliği gelişiyormuş. Benim bi keresinde 190 çıkmıştı acilen üniversite hastanesine sevk ettiler orada bir sürü ölçüm yapıldı normal çıktı 153 civarında çıktı. bikaç hafta kontrol ettiler eğer sürekli 190-200 civarında çıkarsa anneyi hastaneye yatırıp ilaç tedavisine başlayarak bebeğin kalp atışlarını düşürüyorlar. Evet önemli, riskli bi durum ama çözümü olan tedavisi mümkün bişey. Eğer sadece 170-180 civarında çıktıysa yediğin içtiğinden etkilenmiş olabilir bebek diye sadece takip ediyorlar. Ben bu yaşadığımdan beri kafein içeren hiç bir şey tüketmiyorum. Çay kahve kola hatta bitki çayları bile yasak. Sadece su içiyorum. Çok tuz yemiyorum kendi tansiyonumu da çok dikkatli takip ediyorum. Bebeğim iyi böylece. Sana da tavsiyem kafeini kesmen tamamen. Ağrı kesicilerin içinde bile var bu arada kafein. Korkma, düzenli kontrollerini yaptır, yediğine içtiğine de dikkat et. Birşey olmaz Allah’ın izniyle