Benimde 2.bebeğim ilki sezaryandı bu da öyle olacak bende 24+2 günlük hamileyim hareketlerini erken hissettim bu bebeğimin Zaten çok hareketli..ilk gebeliğim olağanüstü mide yanmasıyla geçmişti şükür bu gebelikte mide yanmam Yok denecek kadar az...ikinci kez anne olmak çok güzel,bu duyguları tekrar yaşamak gerçekten çok güzel birşey...hiç bitmesin istiyorum hamilelik içimdeki bu pıtırtılar bitmesin 😍🙏 ama zaman hızla ilerliyor jet hızıyla geçiyor bu bebeğimde doğacak ve bir kaç yıl heyecanla beklicez yürümesiydi konuşmasıydı derken,oda hızla büyüyecek....