Nvnnnn Memorial Dicle hastanesinde Uğur Değer’e gidiyorum. 3 senelik doktorum, çok memnunum. Diğer postlarda da yazdım hep. Sadece muhteşem bir doktor değil, çok çok iyi bir insan. İlgili ve temkinli bir doktordur. Hastanenin oturmuş bir sistemi var, randevulu giderseniz çok beklemezsiniz. Ben Uğur hoca sayesinde annelik duygusunu yaşayabildim, o olmasaydı da bu günlere gelemezdik.