Maryhoney Arkadaşlar bugün kontrole gittim 40+3 olduk. Akintim olduğu için fitil verdi yarın gel demedi cumartesi gel acilden gir doğuma dedi fitil destek mi yapcak anlam veremedim bı kullanimlik cunku normal doğum bu arada
Mzgn01 Maryhoney kaynana koca başlığı atsan ne kadar yazan olurdu. Keşke o tarz postlar kalksa. Durumun hakkında bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum
Maryhoney M-Ali akıntı için verdi dün akşam yaptım şuan nişan gibi akıntı geliyor sümüksü beyaz iltihap mi anlamadım valla
Emine982 Maryhoney bende aynı durumdayım cnm büyük ihtimalle bende öyle olurum gıbı 40 bitiyo daha gelecek 😂