Veranur Kızlar merhaba, vajinal mantar için travazol kullanılıormu doktorumu aradım tatildeymiş telefonuda kapalı ulasamadım, doktor tavsiyesi üzerine siz neler kullandnz cok kötü kasıntım var dünden beri 😔
Ozg_as Veranur benim ciddi bir kaşıntı problemim vardı akıntı vs. Yoktu ama sadece kaşıntı travazol verdi Dr. Um geçti çok şükür
YeterK Veranur Hamilelikte kullanılıyor canım. Çokta etkili bi kremdir. Bikaç kullanmaya kaşıntın geçecektir. Geçmiş olsun 🌸
Veranur Ozg_as kac gün kullandın canım bende akıntıda var daha önce enfeksiyon cıkmıstı antibiyotik tedavisi gördüm kasıntı yoktu dünden beri kasıntı var
Ozg_as Ozg_as sabah akşam günde 2 kez kullanmamı söylemişti dr.um o şekilde bitene kadar kullandım bir ay falan zaten kullanmaya başlayınca iki gün içinde hiçbir şey kalmıyor ama çabuk bırakırsanız çabuk tekrarlıyor.
Asli_srn Benimki vajina içinde olmayan bi mantar başlangıcıydı. Felaket bi kaşıntım oluyordu. Travazolu düzenli kullandım günde gerekirse 3-4 kere çamaşır değiştim temiz dahi olsa. Çok şükür kendiliğinden geçti ama uzun süre çektim. (Travazol benim cildimde sonradan kararma ve döküntü yaptı. Döküntüyü geçirdim ama kararmalar tam açılmadı. Tedavi bitince bunu eczacınızla konuşun yaşarsanız)
Veranur Asli_srn canım bende artık camasır yetiştiremiorum cok sık degstriorum neyden kaynaklı oluyor bilmiorum
Zlmdemir Veranur canm aynı sorun bende oldu 2 gün önce hemen doktoruma yazdım vajinamın iç kısmı çok kaşınıyor dedim kremi atayım sana.2. Sürmemde geçti günlerce boşa çekmişim
Veranur Zlmdemir ay cok mutlu olurum canım benim aynı durumdayım cnkü doktorumada ulasamayınca magdur oldum
Asli_srn Veranur her kadının başına gelirmiş zaman zaman iyileşmesi de zaman alan bieşy. Tekrarlama ihtimali de yüksek. Sıcaklardan olabilir. Siz içinizi ferah tutun travazol aında rahatlatır. Ben günde 3 kere sürüyordum özellikle geceleri. Hafiflediğini hissedince günde 1e indirin
byd Veranur bende aynı şeyden rahatsızım doktor kesinlikle hiçbişey kullanmayacasın dedi ılık sirkeli suyla yıka dedi ben öyle kurtuldum
Ezgi1989 Veranur cnm bNa da yazmıştı gerçi bende mantar çıkmadı ağda kızarıklıgını mantar sandı geçince de sorun değil zararı yok dedi travazol kullanabilirsin